Esittäytyminen
Tervehdys.😄 Olen liittynyt Stellar jäseneksi. Olen aika kauan tahtonut liittyä ja nyt tehin sen.
Täällä on varmasti enemmän keskusteluita ja aiheita, kuin you tubessa.
Asun Meri-lapissa/ Keminmaassa, perhe, koti maalla, luonto ympärillä, hoitoalalla 20.v
vanhusten parissa, harrastukset kuntouinti, avantouinti, kävelylenkit luonnossa ja
tykkään hyötykasveja kasvattaa kesällä ja sisällä viherkasveja💚
Henkistä itse tutkiskelua olen tehnyt 12.v. on ystäviä joiden kanssa jakaa näitä asioita, onneksi😅
ja täältä you tubesta kuuntelen paljon tiettyjä sivustoja.
Tällä hetkellä kiehtoo entiset elämäni ja ne ihanat chakrat😍 ja aura.
Minkä asian kanssa painin tällä hetkellä on tuo työni, joka menee ,ei hyvään suuntaan
varsinkin vanhus puoli😫Olen käynyt hissukseen toisessa työssä, sekin on hoitoala, mutta mielenterveys
ja päihdeasukkaita. Olen lähihoitaja ja tuohon olen suuntautunut. Tiedätte että tuolla hoidetaan
psyykettä/mieltä ja sen mukaset on lääkitykset huh,huh😨tuo on kiva paikka,hoitajat ja asukkaat, mutta
joku sotii siinä, varmaan se kun henkinen puoli on vahva mulla ja mielen lähetän tämän tästä ostaan suklaata😂 Vanhukset on herttasia ja kiitollisia vähästä, mutta olenko vaan väsyny tuohon 20.v samaa, ja
tämä teknologia vallottaa hoitoalan ja tietokeella istumista ,minä olen enemmän käytännön ihminen.
Nyt ajattelen ja psyykkaan mieltäni, että katon rauhassa mihin tämä kaikki vie/johtaa ja rukouksissa🙏 olen toivonut merkkejä mitä tehen.
Nyt olisikin kiva saada toisilta omia ajatuksia, miten olet sinut oman työsi ja henkisyyden kanssa, että
ne on tasapainossa. Ei tarvitse olla hoitoalalla, tai mulle neuvoja😇
Heidi keski-ikäinen 51.v😅

En ainakaan muista, että olisi tullut. Minä en yleensäkään saa kauheasti mitään merkkejä tai viestejä muuten kuin intuition kautta, paitsi ns. enkelinumeroita näen välillä turhautumiseen asti, vaikken niistä mitään edes ymmärrä. 😅