top of page

Yleinen, vapaa keskustelu

Julkinen·9 jäsentä

Jupiter-healing

Olipas mahtava sessio. Ihana kun eri ryhmät voivat näin tehdä yhteistyötä. Auttaa toisiaan. 🙏

Tara nousi keskustelussa esille. Olen itse sitä tutkinut. Ja se tuntuu merkitykselliseltä. Ainakin itselle. Yhdellä kurssilla olen Tara-kokemusta hoitanut kehostani. Ja tämä meidän planeettahealing-sarja liittyy Taraan.

Eilisen healingin aikana mun 1 vuotias Tara-koiruli ( joka yl. meditaatioissa aikana makaa rauhallisesti jalkopäässä tai milloin missäkin), vaati huomiota ja alkoi leikkiä ja pureskella varpaitani. Koen että tää oli merkki. Että huomatkaa minut. Minä olen tärkeä. 🤩

Antti kertoi yhden version Tarasta. Yksi versio, mikä mulle resonoi, liittyy Voyagers-kirjoihin. Matti Heinonen ja Samuel B Lee ovat tehneet videoita kirjan sisällöstä. Itse kirja on vaikeaa, kanavoitua tekstiä. Ja monenlaista versiota siitä on. Vääristyneitäkin. Eli kaikkeen tietoon kannattaa suhtautua varovasti. Koska mehän emme tiedä koko totuutta mistään asiasta. Ainakaan tässä ulottuvuudessa. 😛

Mutta mun lyhyt versio Tarasta, pohjautuen Samuel B Leen versioon.

560 milj. vuotta sitten. Monien vaiheiden jälkeen sen ydin räjähti, kun kristalliteknilogiaa käytettiin väärin. Silloin tapahtui napojen siirtymä jne. Minkä seurauksena Taran ylösnousuprosessi ( tavoite7d=Gaia) pysähtyi.  sen värähtely aleni. Ja auringon musta aukko imaisi sen. Se tuli takaisin tähön nykyiseen 1-3d-galaksiin/universumiin (55 milj. vuotta sitten) missä nyt ollaan ja samalla siitä ilmentyi  meidän aurinkokunta jossa 12 planeettaa (Merkurius, Venus, Maa, Mars, Maldek, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, Pluto, Nibiru ja Aurinko) 5D:stä 3D:hen. Eli uusi yritys värähtelyn nostamiseksi 5D:hen (Tara) ja edelleen 7D (Gaia).  Eli missä nyt ollaan. Historia toistaa itseään niin kauan, että me opitaan ja ymmärretään. Ääni, valo ja geometria on avainasemassa värähtelyn nostamisessa.”

Samuel B Leen video:

https://www.facebook.com/share/v/14mjrBb4tc/?mibextid=wwXIfr

Ja tuo kristalliytimen vahingoittaminen liittyy pienemmässä mittakaavassa Atlantikseen. Historia toistaa itseään. Kunnes opimme. Nyt olemme saman äärellä. Kristalliydintä yritetään manipuloida jälleen.

Tälläisiä ajatuksia eilisestä. ☀️

96 näyttökertaa
Tämä kommentti on poistettu.
bottom of page