Tervetuloa Foorumille
Tervetuloa Celestial vuosijäsenien foorumille! Foorumi on alkuun varmaan hyvinkin tyhjä, mutta toivon että tänne alkaa tulla kirjoituksia teiltä.
Alamme tuottamaan sisältöä niin tänne, kuin blogiin, samalla kun viikkomeditaatiot rullaavat eteenpäin.
Kategorioita ei alkuun ole vielä montaakaan, lisäillään niitä sitä mukaan kun tulee ideoita.
Suurella ilolla, tervetuloa!

83 näyttökertaa

Kirjoittelen tässä illalla iltavuoron jälkeen😅 Kerrompa 3 unta. Olen kertonut tämän Valo Jyrki you tubessa. Vähän ennen kun heräsin alitajunnastani kuului selkeä kova ääni. TIEDOKSI,TIEDOKSI!! Armeija tappaa vanhukset!! Unessa näin äänen lisäksi jäykähköjä valkoisia matoja, ja tunkkanen tumma tausta.😱Sitten unenpöpperöisenä mietin unta, niin yhtäkkiä tuli sana hallitus, eli armeija on tuo. Tästä unesta meni pari päivää ,niin hallitukselta tuli tiedote että leikkaavat 16.2 milj. kotihoidosta. Sitten hiljattain tässä kaksi unta ollut semmosta että, yhdessä unessa herään siihen, kun kellon ääni herättää kovaa prrrrrrr!! klo. oli 5.00, ja minä ihmettelen mitä hittoa? itsellä ei ollut kello soimassa ja mies oli yövuorossa, ja toinen uni oli herään, kun lapsen ääni sanoo Äiti!!! Eikä unessani ollut mitään lasta tai äitiä. Tässä unessa sanoin vain ,ei mitään hätää kaikki hyvin, päätin sanoa, ja jatkoin unta. Mietin noita ääniä. Tuleeko ne kausaalikehosta, korkeimmasta minä ykseydestä? En yleensä kuule unessa ääniä, nämä oli niin selkeitä ja kovia. Entäs muut onko teillä millaisia unia?😇