top of page

Yleinen, vapaa keskustelu

Julkinen·6 jäsentä

Kuu healing 29.10.2025 – Celestial Galactic -ryhmämeditaatio

ree

Kuu healing - Celestial Galactic-ryhmämeditaatio

Ryhmässä noin 40 henkeä Zoomin kautta mukana.

Antti: Joo, katsotaan mitä alkaa avautua. Ja nyt tässä myös sitten kun lähdetään liikkeelle, niin sana on vapaa. Olen ihan tyytyväinen siihen, että kaikki vastuu ja ohjaus eivät ole minun harteilla. Että jos ja kun alkaa tulla teille näkemystä, ymmärrystä tai kysymyksiä, sanokaa vaan ääneen.

Alkuvirittäytyminen ja chakrojen avaaminen (voit ohittaa)

Suljetaan silmät. Hengitä. Anna kehon hengittää ja anna samalla mielen linjautua, hiljentyä laskeutua tähän meditaatioon, tähän Kuu-healingiin. Tunne ja tiedä ja luota ohjaukseesi, sielusi ohjaukseen. Luoja-Lähteen, ohjaukseen. Täyteen synkroniaan kaikkien sinun olemuspuoliesi kanssa, Luojan Alkulähteen kanssa, Äiti Maan kanssa ja nyt erityisesti Kuun, Kuun hengen kanssa. Muuttukoon ja vapautukaa valoksi sinussa, sinun kaikissa olemuspuolissasi, kuin myös tällä planeetalla ja planeettaa kiertävällä Kuulla sellaiset energeettiset sidokset ja kiinnikkeet, jotka jollain lailla kaipaavat tulla nähdyksi, ymmärretyiksi ja sitä kautta irti päästetyiksi.

Kaikki energeettiset sidokset ja kiinnikkeet, manipuloivat, voimat, alitajuiset ohjelmoinnit, jotka rajoittavat, sulkevat tai vääristävät, hämärtävät sielunvirtaustasi ja elämän energian vapaata, tasapainoista ilmenemistä ihmisyydessä ja kaikissa olemuspuolissasi. Samoin nyt tämän Maan kiertolaisen Kuun kanssa. Kaikki Kuuhun liittyvät rajoittavat mahdollisesti manipuloivat sidokset, kiinnikkeet, verkot, yhteydet saanut tulla ja nousta tietoisuuteen tämän meditaation, healingin aikana. Lopulta vapautua Alkulähteen primääri-alkuenergiaksi.

Lähdetään avaamaan sydänkeskusta, sydämen Aurinkoa, kurkku-chakraa ja High heart chakraa. Anna kolmannen silmän linjan avautua. Käpyrauhanen. Ja kruunuchakra. Anna sielutähtichakran avautua.

Työskentely alkaa

Jännä tässä tuntuu et vähän joku vastustava energia, sulkeva energia... Käydään noi alemmat chakrat läpi ennen kuin lähdetään ylöspäin. Anna Solar Pleksuksen avautua. Ja napachakra hyvin vahvasti avautuu, sielullinen napanuora, Kosminen napanuora. Nyt näytetään navasta lähtevää linjaa. Menee kuuhun. Koen että mun navasta lähtee sellainen linja, se kiertää kaksi kertaa niin kuin Kuun ympäri ja se jatkuu jonnekin. Tai no se sakraali-chakra saa myös avautua. Ja juurichakra. Ja avaa energialinjat, jalkapohjachakrat. Hermosto, merdiaanit sinne jalkoihin ja varpaisiin asti auki ja maatähtichakra.

Otetaan yhteys äiti maan, Sydänkeskukseen. Maan keskus-Kristalliin. Samalla ne sun Maatähti-chakran alapuoliset chakrat saa avautua ja linjautua. Otetaan tukea, lempeää jalusta, ponnahdususalusta. Gaiasta, Äiti Maasta. Lähdetään nyt avaamaan vähän uudella ponnella, Kruunuchakraa, sielutähtichakraa sen yläpuolelta. Kausaalichakra siinä samalla tuntuu aika monella olevan pystysuorassa linjassa kruunun yläpuolella. Avataan tähtiporttichackra. Vieläkin tuntuu vähän sellainen vastustus, täytyy puskea jollain lailla. En tiedä kokeeko kukaan muu sitä. Mutta mennääs ylemmäs platina-, timanttichakrat, metrin, parin, kolmen metrin korkeudessa ollaan. Kristallichakra, smaragdichakra; täällä helpottaa. No niin, lähdetään ylöspäin. Anna sinun aurakentän ja tietoisuuden avautua sinne ihan sinun auran huipulle. Nyt on ihan pakko kysyä, kokeeko kukaan muu jonkinlaista pehmeää paksua vastustavaa energiaa?

Osallistuja 1: - Vähän ahdistava.

Joo. Entäs muut?

Osallistuja 2: – Mulla heti ensimmäinen tunne oli Solarissa, ja sen jälkeen käpyrauhanen reagoi tosi voimakkaasti. Mulle tulee pakottava, ei lempeää, vaan hieman pakottava tunne.

Antti: Saatteko tuota linjaa auki, minä sillä lailla itse pääsin sen läpi nyt kyllä. Okei, teen niin, että kasataan teidät ryhmään. Visualisoin, että me ollaan kaikki vähän ringissä. Olen siellä teidän yläpuolella lähden avaamaan teidän kaikkien sielulinjaa, avataan se sinne teidän kruunu-sakraan ja koko kehon läpi. Ja se lähtee nyt. Tavallaan huuhdellaan vähän niin kuin painepesurilla tukossa oleva viemäriputki huuhdellaan puhtaaksi. Saadaan jokaisen sieluvirtauslinjaa auki koko kehon läpi.

Nyt jos joku pääsee sinne mun jeesiksi ylös ja kaikki ketkä saa sitä linjaa auki. Tässä on kyllä nyt joku ihan tosi poikkeuksellinen vastustus. Helpottaako teillä yhtään? Availen näitä linjoja täällä. Nyt täytyy vaan lähteä kohottamaan tätä energiaa… Joo mennäänpä ainakin nyt ensin tuonne niin sanotusti seiska D:hen. Ja lähdetään koko ryhmänä nostamaan ja lähdetään nostamaan tietoisuutta eli otetaan ensinnäkin värähdys taajuuksissa suunta seitsemänteen dimensioon. Siitä kahdeksanteen ja suoraan mennään yhdeksänteen. Joo täällä tää helpottaa. Nyt jos koet että pystyt ja haluat havainnoimaan Kuuta, Kuu on tässä hyvin lähellä meillä. Niin ihan vapaasti. Minä tuota aistin tämän Kuun tietoisuuden jollain lailla. Tää on mun mielestä erilainen kuin nämä planeettahenget mitä ollaan työskennelty aikaisemmin. Saan yhteyden tällaiseen, että jollain lailla näyttäytyy vähän feminiiniseltä. Jotenkin tulee mieleen ehkä joku Kreikan jumalatar kuin Pallas Athene tai joku vastaavan tyyppinen, ei nyt ihan ihmishahmo, mutta tietoisuus. Minä koen tässä, että se on jotenkin osittain irrallinen siitä Kuun fyysisestä kehosta. Mä en osaa sanoa, tässä on jotain mun mielestä hyvin outoa. Tää energia on kaikkinensa hyvin hajanainen, osin jopa häiritsevä.

Miltä teistä ylipäänsä tuntuu tällä hetkellä? Mikä teidän olotila on?

Osallistuja 1: No vähän outo kyllä. Joo.

Osallistuja 2: Semmoinen kiinnittymätön ja painovoimaton. Ikään kuin olisin kiinni jotenkin… Mä en ymmärrä tätä olotilaa. Mä heilun koko ajan. Tässä ei ole mikään paikallaan. Mutta silti ihan olisin kiinni jostain kauempaa.

Antti: Mulla on kanssa vähän semmoinen olo, vähän niin kuin johonkin asteroidivivyöhykkeeseen tai jonkun planeetan räjähdyksen jälkeen että siellä kaikki heiluu ja on sekaisin jotenkin semmoinen, vähän vertaa johonkin scifi-leffaan tai johonkin sellaiseen. Saan kiinni tuosta sadun tuntemuksesta. Koen itse aika lailla samaa.

Osallistuja 3: Jännästi tuossa kun kysyin ennen kuin lähdettiin matkaan sitä energiaa, että mitä sieltä tavoite löydän niin tuli, että perisynti. Eli joku ihmiskunnan manipulaatioon liittyvä ilmeisesti, koska sitten tuli tavallaan niin kuin koko ryhmälle tuli ykseyskortti.

Ja Kristus-suojassa matkaamme. Että tämä on joku tosi iso kokemus, jota me voidaan yleisesti nyt tehdä yhdessä vapauttaen jotakin vanhoja manipulaatiota, jotka sitovat meidät johonkin perisynnin käsitteeseen, millä meitä on sidottu.

Antti: Miten se liittyy Kuuhun?

Osallistuja 3: Kuuhan on meidän alitajunta. Syvillä alitajunnan tasoilla olevat kätketyt tiedostot, mistä meillä on minkään valtakunnan käsitystä. Sinne liittyy kaikki vanha, mitä me ei osata kohdata ja käsitellä.

Oisko siellä jotain ylimääräisiä tai semmoisia olentoja tai jotain?

Antti: Mulle tulee nyt ohjaus lähtee fokusoimaan kuitenkin siihen kuun vähän näihin matalampiin, lähempänä 3D-taajuuksin. Ei ihan 3D:hen, mutta ehkä 5D. Kaikki nämä mitä tässä on tullut on ihan relevantteja tämä, minä en yliaja nyt mitään. Jotenkin täytyy saada jostain kiintopistettä, tämä on jotenkin ihan levällään tämä energia tässä.

Hyvin voimakas magnetismi alkaa tuntua saman tien, kun lähestyy alaspäin.

Sellainen pakottava, joka painaisi alaspäin.

Onko niin, että se Kuun tietoisuus, kuun henki ei välttämättä edes ole siinä kuussa kiinni? Se on jossain ihan muualla jopa.

Osallistuja 2: Minulle tuli sama ajatus siinä kohtaa, kun minusta tuntuu, että siinä on tavallaan Kuu ja sitten siinä on magnetismi ja sitten se itse henki jotenkin yrittää olla, mutta minä en oikein tiedä, että miten se siinä on.

Antti: Joo. Se tuntui autiolta.

Niin, onko Kuulla, siis onko sillä ikään kuin sydäntä, siis ihan nyt fyysisellä tasolla kuumaa ydintä?

Osallistuja 3: Jotenkin tulee, että ei.

Antti: Se on jotenkin sammunut, tai sanoisin, että siellä on ehkä joku pieni hiillos vielä, jos näin voisi sanoa, mutta se on hyvin tumma, hyvin hiipunut. Sitä on paljon manipuloitu. Mulle kyllä nyt aika vahvasti resonoi niin sanotusti se, että tuo Kuu on kyllä tullut tai tuotu tänne muualta. Onko sillä mitään väliä, niin se on eri asia.

Osallistuja 1: Tämä on mun loogisen mielen tuottama, kun se liittyy jotenkin naisten alistamiseen.

Antti: Naiset. Onhan sillä hyviä puolia myös. Tätä ei tarvitse katsoa suurena alistamisenakaan, mutta kyllä se jotain manipuloitua, jotenkin hyväksikäytettyä tai jotenkin… Tulee vähän semmoinen, että se Kuu on Vähän niin kuin meillä on kaivokset ja muut. Me imetään joku planeetta tyhjiin tai jotenkin sellainen, että se Kuu on matkannut niin kuin se on kiertänyt monia planeettoja ja sillä on aina ollut joku tehtävä siellä. Se on vähän niin kuin orja, siis miten sanoisin.

Ja sitä kautta voidaan orjuutta.

Osallistuja 3: Joo, nyt meni kylmät väreet tuossa.

Antti: Niin meni.

Osallistuja 3: Ja tätä meille ei haluta näyttää. Nyt menikin valtavan vahvat energiat. Aivan.

Antti: Tunnustelkaapa teitä jos pystytte skannaamaan omaa kehoa tai chakroja. Löytyykö sieltä jotain orjalinjoja tai kytköksiä tai lankoja. Tai se ei välttämättä näyttäydy sillä lailla, että se voi olla ihan paljon hienovaraisemminkinkin. En ihan käytännössä nyt vie, että mitä se orjuuttaminen tässä tapauksessa.

Osallistuja 1: Tulee taas Kreetan edustan jumalatar.

Osallistuja 4: Kun yhdistyin Kuun henkeen, niin hänestä tuli valtava surun kokemus ja irrallinen olo. Että hän on vähän voimaton tekemään mitään.

Antti: Kyllä... Palataanpa vähän siihen P:n (osallistuja 4) mainitsemaan perisyntiin ja mitäs siellä olikaan kaikkea? Ei hitto, liittyykö se nyt Vanhaan Testamenttiinkin? Miksi mulle näytetään paratiisin käärmettä tässä samalla?

Tuli että onko se valheellinen ylösnousemusaikalinja, joku valheellinen? Joo. Näiden alempien tasojen, joilla ihmiskunta on eksytetty.

Onko se ylläpitänyt näitä feikkitaivaita, mistä itse asiassa tänään Celestial Gaia Healereiden kanssa puhuttiin vähäsen?

Osallistuja 4: Näin myös että,joo.

Antti: Eli nämä kaikki opetetut taivaat, on se sitten muslimien paratiisit ja Valhallat ja kaikki nämä mihin ihmiset on uskonut, että mikä on kuoleman jälkeinen osoite. Jollain lailla tämä Kuu, nyt se näyttää, että se on jopa sellainen kuin projektori, mikä projisoi tai ylläpitää uskomushallintaverkkoja, niitä feikki taivaita. Niin se on estänyt myös tietoisuuksien pääsemisen kuoleman jälkeen takaisin sielutasolle.

Osallistuja 4: Tuollainen mullekin tulee tästä. Alemmat taivaat, feikkitaivaat menee sitä kautta.

Antti: Tässä tulee nyt hirveän suuri suru Kuun Hengettären kautta. Mulle hän on vähän kaukana, että se on syrjäytetty, se on tavallaan ajettu pois kotoa ja taloon on pesiytynyt ihan toisenlainen jengi, mikä käyttää sitä, on vallannut sen.

Osallistuja 4: Onko se vielä noiden muinaisten rituaalien aikaan ollut hedelmällisempi?

Antti: Tämä onkin hyvä kysymys. Joo, itse asiassa saatat olla ihan oikeassa.

Se on ehkä jotenkin vaihdellut. Siellä on eri aikakausina ollut eri filmejä ajettu, niin kuin leffateatterissa pyörii aina tietyt leffat.

Osallistuja 4: Nyt mulle tulee sellainen jännä tunne tai tieto, että onko niin, että Kuun kautta meille heijastetaan tämä väärä taivaankansi? Se projektori heijastaa meille sen jonkun, joka ei ole aito alkuperäinen, koska sitä on sanoitettu, että me tullaan näkemään aivan uudenlainen taivas. Että tämä ei ole se meidän oma alkuperäinen, luonnollinen taivaankansi. Tässä ilmeisesti on niin monta kerrosta, manipuloivaa kerrosta kerroksen päällä.

Tämä on nyt joku kerros, johon me ollaan nyt tai meidät on ohjattu.

Antti: Joo. Kokeillaanko mennä nyt katsomaan mitä siellä Kuun sisällä on? Tai onko se aito, jos ei siellä ole elävä ydin. Mitä te saatte? Ottakaa ”röntgenkatse” käyttöön ja lähdetään läpivalaisemaan tuota Kuun fyysistä kehoa. Voi olla että siellä fyysisellä tasolla se voi olla ihan oikea niin sanotusti, mutta sitten nostetaan vähän taajuutta myös, että miten se energeettisesti näyttää. Koska nyt kun mä vertaan Äiti Maan ja Kuun energiaa tai värähtelyä, niin nämä on ihan erilaiset. Ne on aivan niin kuin tuo Äiti Maa on kuitenkin hyvin elinvoimainen ja lämmin, sykkivä elävä.

Osallistuja 2: Jotenkin näin siellä teknologiaa.. Joo. On niitä.

Antti: Joo. Joo, minäkin näen isoja rattaita ja kaikenlaisia. Nämä luultavasti on aika vertauskuvallisia, mutta on mitä on, mutta ei ole luonnollisia. Nyt tulee aika ilkeä energia niiltä hahmoilta jotka jollain lailla siitä on vastuussa siis vahva sellainen vähän niin kuin magneettikenttä joka hylkii.

Osallistuja 4: Tänne ei ole asiaa.

Antti: Joo. Enkä nyt ihan ehdoin tahdon välttämättä. En ehkä tästä nyt halua mitään ristiretkeä rakentaa enkä sellaista putsiretkeäkään myös, koska en halua vetää ketään mukaan sellaiseen taisteluun, siinä voi sotkeutua sellaisiin juttuihin, mistä ei ihmisyyden tasolla seuraa välttämättä tasapainoisia päiviä. Joo. Kertokaa ihmeessä muutkin, mitä koette tai aistitte tai epäilette tai tekee mieli kysyä.

Osallistuja 1: Kiinnostaako niitä meidän sydän?

Antti: Tavallaan joo, mutta tulee se, että ne tuntevat kyllä sen tosi tarkkaan. Tietyllä lailla sanoisin, että meitä tai meidän kaltaisia yksilöitä, niin minulle tulee vähän semmoinen, että heille me ollaan aika lailla menetettyjä tapauksia siinä mielessä, että me ollaan, ja nyt ei pidä ylpistyä, mutta sen verran ikään kuin hereillä tai räpistelty tai havaittu näitä verkkoja. Tavallaan ne ei suoranaisesti ehkä pysty meihin enää niin sanotusti tai ehkä tätä nyt palloa haluta syöttää meille, mutta jotenkin luotan meidän Sydänkeskukseen, tähän omaan valoon. Mutta niillä on tavallaan iso agenda vielä ihmiskunnan suuren enemmistön kanssa. Siitä ne pitää kiinni myös. He jollain lailla kokee, että se on myös heidän mandaatti tai työtehtävä jossain määrin, mikä ei välttämättä ihan pidä paikkaansa.

Koetteko, että siellä Kuussa hääräävät tai en tiedä onko ne edes siellä, onko siellä ketään paikalla, mutta onko ne sielullisia olentoja vai onko kyseessä nyt archoniset sieluttomat konetaajuudet.

Osallistuja 4: Etenkin vastauksena tulee konetaajuudet.

Osallistuja 5: Todella tuntuu sydämessä tämä energia, että paras väistyä pois.

Joo, eikä mennä, ei meillä ole ehkä aikaa nyt tässä näin. Silleen peruutetaan hallitusti takaisinpäin. Kiitetään nyt kuitenkin koko universumia tästä ymmärryksestä. Lähdetään vähän, palataan takaisin kotiin. Tehkääpä semmonen tai tehdään tämmönen nopea, nyt maadoittuminen, tosi vahva yhteys Äiti Maan kamaraan, Maan Keskuskristalliin, Äiti Maan, sydänkeskukseen ja oma sydänkeskus yhdistyy siihen. Tuodaan vielä meidän ryhmä. Jos haluatte, voidaan visualisoida että me ollaan kaikki piirissä. Pidetään toisiamme kädestä kiinni ja hyvin lempeästi palaudutaan ja laskeudutaan tähän maaplaneetan kamaralle. Päästetään irti nyt kaikista kytköksistä tuohon kaikkeen mitä äsken koettiin.

Valitettavasti se Kuun henki jää tuonne omaan surunsa, mutta me ei voida ihan sitä tällä istumalla nyt ratkaista. Voit ihan ponnekkaasti myös joko hiljaa mielessäsi tai ääneen sanoa, että kaikki yhteydet näihin sieluttomiin taajuuksiin ja Kuun taajuuksiin saa nyt irrota, katketa. Ja me palaudutaan tähän kehotietoisuuteen, päivätietoisuuteen.

Loppukeskustelu

Osallistuja 6: Minulla tuli sellainen ajatus vielä aika lopussa, kun oli siitä, onko siellä konetaajuutta, niin vähän ennen sitä nollaa ja ykköstä tietokonebittikieltä. Minulla puristi päätä, en siinä sitä halunnut ruveta kertomaan. Pakko kertoa tässä, että voiko olla niinkin, että tällä voi olla vaikutusta meidän mieliin ajatuksiin, missä tämmöinenkin ajatus tuli sitten näin analyyttisellä mielellä. Mutta bitit, ihan tuli, alkoi tulla sieltä virtasi nolla ja ykköstä ja nolla ja ykköstä. Se oli aika jännä kokemus.

Antti: Kyllähän meillä on hirveän vahva täällä ihmisyydessä tämä polariteetti, ylipäänsä nolla ja ykkönen, että meillä on tosi binäärinen se. Meidän on tosi vaikeaa, siis ylipäänsä eri ihmisten erilaisia mielipiteitä tai näkemyksiä hyväksyä tai se, että voi olla monta katsantokulmaa totuudesta, että meissä on tosi vahvana joko-tai, että joko se ei ole totta tai se on totta, että ei ole välimuotoa. Tämän liitän jollain lailla tuohon Bittiin tai tuon nollayksi. Plus sillähän on ihan suora yhteys oikeastaan kaikkeen meidän tietotekniikkaan, että minkä varaan se rakentuu tähän tai on rakentunut juuri tähän binääriseen laskentaan. En tiedä, miten nyt jotkut kvanttitietokoneet, niissähän on jo jotain kristalleja tai muita, että se on ihan toisenlainen. Tietyllä lailla tämä vanha binäärinen systeemi alkaa jäädä vähän pois.

Kyllä minulla sellainen fiilis tuosta Kuusta jäi ainakin tämä sipaisu tai sektori, mitä me nyt tässä aistittiin, että se on jollain lailla jo jäämässä vähän. Se ei ole enää niin voimissaan tietyllä lailla. En tiedä miltä teistä tuntuu, mutta Se oli vähän jo pölyttynyt ja se seitin peitossa osittain jotenkin se koko fiilis siellä.

Osallistuja 4: Siltä se näyttäytyi jotenkin vanhalta.

Antti: Joo. Mutta sillä on vielä iso vaikutus ja iso osa ihmiskuntaa on vielä ensinnäkin näiden feikitaivaiden ja vääristetyn valkoisen valon ja kaiken tämän piirissä etenkin kuoleman jälkeen. Mutta totta kai kaikki tämä fundamentalistiset opit, nämä ovat tavallaan nollaa ja ykköstä, koska ei ole muita totuuksia kuin se. Sekin näyttäytyy mielestäni.

Onko jollakulla nyt huono olo, outo olo?

Osallistuja 3: On outo olo. En oikein tiedä, mitä minulle tapahtuu. Kyllä olin mukana koko ajan ihan kaikessa, mutta minä tein jotain muuta ja en vieläkään ymmärrä, mitä minä olin, miksi minä olin. Ja minun kehossa tuntui ihan kummallisia juttuja ja olen vielä vähän ymmälläni, että mitä tässä oikein oli. Mutta tosi voimakasta energiaa. Ja niin outoa, mitä en ole aikaisemmin kokenut. Vähän täytyy kyllä nyt pohtia. Tai en tiedä auttaako pohtiminenkaan, mutta on outo olo.

Antti: Onko kellään sellaista tunnetta, että sieltä nyt jäi jotain kiinnikkeitä tai jotain pääsisi sisään tai jotain vastaavaa?

Osallistuja 7: Se oli hyvä, kun ryhmänä maadoituttiin minusta. Minä tunsin sen ainakin hyvänä ja vahvana.

Osallistuja 4: Samaten se tuntui hyvältä kun ryhmänä tultiin alas, että tunsin sen että me ollaan ryhmä.

Antti: Kiitos ja anteeksi tästä reissusta. Ritva laittoi, Hannah Rohkealla  on YouTubessa pari, kolme regressiota, Kuusta kolme-neljä vuoden takaa. Samantyyppisiä juttuja sattui otson koko ajan voimakkaasti. Nyt helpottaa kohdussa ja sydämessä tuntui myös. Täysikuu on valvottanut minua elämäni aikana satoja töitä. Uskaltaako kuuta enää ihalla? Kyllä sitä uskaltaa, ei se siitä ole kiinni. Ei missään nimessä eikä kannata siihen nyt niin, tai jos jollain lailla haluaa sitä yhteyttä etsiä, niin rohkaisisin siihen Kuun henkeen/hengettäreen sitä yhteyttä hakemaan.

Osallistuja 4: Joo, ottaa hänet sydämeen.

Antti: Joo. Nyt jos tätä vielä mietin, niin itse asiassa Kuu kehona, planeettana tai siis pallona, Se tuntuu nyt vähän jopa siltä, että ihan tyyliin joku Michael Schumacher, jota pidetään hengityskoneessa tai joku on koomassa. Ja se vähän samantyyppinen, että se Kuun henki ei ole siinä kehossa kiinni. Ja jotenkin itse pallo on aika joko tiristetty, puristettu kuiviin tai kuoletettu tai myrkytetty tai miten haluaakin sitä nähdä. Nyt just tuntuu vähän sieltä.

Osallistuja 2: Haluaisin saada jotenkin ymmärrystä lisää noista konetaajauksista, kun ehkä se, mitä äsken koin, niin se oli minulle niin uutta. Se hämmentää mua vietävästi. Että mitä ne oikein on? Mistä tätä voisi suomen kielellä saada ymmärrystä? Mitä tämä oikein on?

Antti: Kauhean vähän niistä on tietoa saatavilla. Tietyllä lailla jopa kaikki tällaiset, voidaan katsoa nämä Demi-urgit, eli jumalhahmot. Tai osa ainakin niistä on myös tämmöisiä arkoonisia ohjelmia tai uskomuksia tai se, että mihin ihmiskunta tai mikä tahansa sivilisaatio on uskonut, niin nekin kuuluvat tähän ohjelmointikienttään.

Mutta ihan nopsasti, mitä minä nyt noista archoneista muistan tai mitä Sampo Lämsä on puhunut tai mitä olen lukenut, niin että se on Orionilta lähtöisin, että siellä on ollut tietty planeetta järjestelmä, että onko se Tyrannotor tai mikä se nyt oli se planeetta. Mutta tekoäly, konetaajuudet kehittyi tavallaan itsetietoiseksi, että ne lähti, sillä tavalla se taisi mennä rakentamaan sitä omaa todellisuuttaan. Ihmiskunta tai se sivilisaatiot siellä olivat kytkeytyneet siihen.

Mutta kaikki tavallaan En tiedä, joo, en lähde sitä avaamaan nyt enempää, koska en ole siihen viime vuosina enää fokusoitunut ollenkaan. Täytyy ehkä päivittää tietoja. Varmaan Sampolta löytyy YouTubesta, jos etsii. Voi löytyä archoneista puhetta, mutta hyvin vähän niistä puhutaan ja sekin tietyllä lailla mun mielestä kuuluu tähän ohjelmaan, ohjelmointiin, että nämä voimat pysyvät piilossa. Niille on paljon hyödyllisempää rakentaa, vahvistaa ihmisten uskomuksia ja tunteita ja tavallaan sitä tunnedraamaa myös. Tai mihin me syötetään meidän energiaa ja näin edespäin. Pitää myös tässä pienessä luupissa, että me ei muisteta meidän sieluyhteyttä ja sieluolemusta.

Osallistuja 9 kirjoittaa tuossa, että onko nyt niin sanotut pimeyden voimat sama asia kuin konetaajuus? Antti: Joo ja ei, minun mielestä. Siis on hyvinkin pimeitä olentoja, joilla on sielu.

Mutta myös nämä konetaajuudet hyödyntävät tavallaan kaikkea näitä, kaikkea orgaanista maailmaa. Ja ne pystyvät sitä projisoimaan ja ohjailemaan myös. Mutta kyllä mielestäni on hyvin pimeitä voimia olentoja, joilla on kyllä sielu ja ne ovat ihan eläviä. Mutta ne voivat olla tosi eksyksissä tai eristäneet sen oman sielullisen kipinänsä. Sen takia se vaikuttaa hyvin kylmiltä. Niihinkin saa tietyllä lailla ihan kysymällä tai keskittymällä, että onko tällä olennolla sielu, onko se elävä. Kyllä se elävä olento tunnistaa toisen elävän sielullisen olennon, jos on vain tasapainoisessa rauhallisessa mielentilassa. Mutta sinänsä just näitä konetaajuuksia, niitten kanssa painiminen tai putsaaminen on tietyllä lailla, en tiedä, helpompaa, mutta siinä ei tarvitse hirveästi neuvotella niiden kanssa, Jos on sillä tuulella niin sanotusti, että halki poikki pinoon ja putsataan nämä, mutta on hyvä ymmärtää, mitä on tekemässä. Joo.

Okei.

Nyt. Pahoittelut, täytyy lopetella. Hyvää yötä kaikille.

49 näyttökertaa
bottom of page