top of page

Yleinen, vapaa keskustelu

Julkinen·9 jäsentä

Vinkkejä?

Olisiko kenelläkään antaa mitään kirja- tai nettisivusuosituksia missä kerrotaan meditoinnista, chakroista ym. mistä Antin peruuntuneessa valokoulussa oli tarkoitus käsitellä?

Itsellä ns. kristillinen tausta ollut vuosikymmeniä, aluksi seurakunnalla töissä jonka jälkeen tuli tutustuttua erilaisiin uskomuksiin ja uskonsuuntauksiin. Opiskeltua ja käytyä eri tilaisuuksissa ja paikoissa.

Omaan itseen tutustuminen alkoi astrologian kautta kymmenisen vuotta sitten ja sen kautta on kyllä oppinut ymmärtämään itseään paremmin.

Tämä meditointi ja chakrat ovat siis minulle aika uusi asia....

Elämässä on ollut lisämausteena ehkä normaaliakin enemmän haasteita ja vastoinkäymisiä, mutta kaikista on selvitty ja menty eteenpäin. Kuolema on korjannut satoa niin oikealta kuin vasemmalla, niin onnettomuuksien kuin odottamattomien tapahtumakulkujen kautta. Niin nuoria kuin vanhempiakin ihmisiä.

Nyt kuitenkin huomaa että on todellakin jäänyt paljon käsittelemättömiä asioita pinnan alle, koska on täytynyt olla niin sanotusti vahva, liiankin vahva. Itse huomaan että ajattelen asioita liiankin tunteella, ja sinne tunnekehoon (mikä se muuten on?) on jäänyt valtavasti kaikkea kuonaa. Meditaatio- ja healing illoissa kyyneleet valuvat monesti tiedostamattomasti valtoimenaan ja jotain paranemista tapahtuu, tunnen sen.

Tällä hetkellä alavireiset tunnelmat kun 14-vuotiaalla kissallamme taitaa olla lähtö autuaammille metsästysmaille. Ja taas kyyneleet valuvat.

Muistan kun seurakunnallisissa piireissä opetettiin että Jumala on Rakkaus. Mietin että mitä se tarkoittaa...mutta juurihan näin se on. Jumala on rakkaus, ja se rakkaus on meillä jokaisessa itsessämme, omassa sydämessämme. Se vaan pitää löytää ja oivaltaa.

Kaunista päivän jatkoa <3

66 näyttökertaa
anttihayha
anttihayha
Apr 14, 2025

Chakroista löytyy kyllä pilvin pimein hyvää perustietoa. Ja alkaa kyllä löytyä ”uudemmistakin” chakroista, 12-24 chkarajärjestelmästä siis. Mutta, ensisijaisesti suosittelen omaehtoiseen tutkimiseen, ei kannata aina uskoa sitä mitä joku muu on kirjoittanut tai sanonut. Mun ohjaamat Celestial-meditaatiot toimii hyvänä pohjana, mutta muistakaa että nekään ei ole ”Totuus” vaan suodattunut minun kauttani. Toki peilaan kokoajan saamaani palautetta ja muiden kokemuksia ja päivitän ymmärrystäni ja tietoani sitä kautta. 😊💖

bottom of page