top of page

Yleinen, vapaa keskustelu

Julkinen·6 jäsentä

3I/Atlas -ryhmämeditaatio 5.11.2025

3I/Atlas-ryhmämeditaatio – Celestial Galactic -ryhmä 5.11.2025

Osallistujia noin 30 henkeä.

ree

Alkuvirittäytyminen tehty…

Antti: Anna sun aurakentän kirkastua, tietoisuuden laajentua. Asetutaan tässä vaiheessa jo piiriin. Eli koko tämä meidän ryhmä. Ja jos jälkikäteen tätä kuuntelet niin tuut vaan tähän piiriin mukaan, tämä on energeettisesti olemassa. Hetken aikaa tasataan, yhdistetään energiat, sydänyhteys myös. Anna sitten sun sielunvirtauksen, sydämen ohjata. Me lähdetään nyt kohoamaan ryhmänä. Lähdetään ylempiin taajuuksiin. Tulee ohjausta, mennään kuudenteen dimensioon. Etsitään tuo 3I/Atlas tai kuten me maan päälle sitä kutsumme. Se löytyy tuolta. Joo, itse löysin tämän nyt. Tää on tosissaan tämmönen kosminen kulkija, joka tulee minulle Kosminen Vaeltaja -nimi. Kyllä täällä jotain tietoisuutta on. Sanoisin, että se on fyysisellä tasolla kiveä tai ehkä naamioitunut sellaiseksi Koen, että siellä sisällä ei ole 3D-tasolla elämää, mutta täällä ehkä 6D:ssä on. Minkälaisia tuntemuksia teillä on? Mä en vielä lähde kauhean paljon avaamaan.

Osallistuja 1: Mulle tulee olo, että se on tutkimusalus. Mä näin siellä sisällä olentoja, jotka tarkkailee ympäristöään ja tekee jotakin tutkimuksia, havaintoja. Mulla ei nyt tule tästä sellaista negatiivista vaikutelmaa, mikä tuli silloin aikoinaan. Mä en muista mikä healing meillä oli. Nyt tulee neutraali olo.

Antti: Joo. Mullakin on silleen, että ihan alkuun oli, kun tupsahdettiin siihen komeeetan päälle tai siihen vähän sekavat fiilikset. Nyt se on aika neutraali ja jopa ehkä hyväntahtoinen. Hieman. Vielä en ole saanut kutsua sisälle, mä en tiedä pääsikö S (osallistuja1) sisälle sinne.

Osallistuja 2: Mulle tulee sellaisia lainenomaisia aaltoja resonoi.

Antti: Joo. Onko nämä V (osallistuja 2) sun tuttuja?

Osallistuja 2: Ihmisen näköisiä mutta silleen vähän tahtoisia. Mutta minulla tulee sellainen fiilis, että siellä on vähän sellaista eri paikkojen tyyppejä, jos voi sanoa. Ei vaan pelkästään plejadilaisia.

Antti: Okei nyt minutkin päästettiin sisälle tuonne. Täällä on nähtävästi jokin komentaja tai johtaja. Tämä painottaa hyvin vahvasti minulle että hän ei ole tämä Kuka se nyt oli tämä? Plejadi-tyyppi?

Osallistuja 3: Ashtar. (Galaktisen Liiton johtaja, Antti ei ole vakuuttunut hänen hyvyydestään)

Antti: Ashtar joo, ei ole Astar kyseessä.

Osallistuja 3: Anteeksi, kun tuli päälle, mutta se vähän näyttää siltä Ashtarilla

Antti: Niin se vähän näyttää, en ole ihan varma puhuuko tämän tähän ihan totta. Ei se ole se Ashtar ainakaan.

Osallistuja 1: Okei. Mulle ainakin välittyy, että ei heillä mitään kauhean suurta agendaa varsinaisesti Maan suhteen ole. He tarkkailevat ja tämä on tämmöinen ohilento niin sanotusti. Eihän sitä tiedä.

Osallistuja 4: Siellä on monenlaista agendaa. Pääsääntöisesti aistin kurinalaisuuden, että siellä on jämpti kuri ja järjestys, mutta siellä on erilaisia agendoja olennoilla.

Antti: Okei. Ja saattaa olla, että jotain siellä on piilossa mistä tämä komentajakaan ei tiedä välttämättä. Tämä on se energia, jonka aistin siellä pinnalla. Että meitä hyljitään. Joo. Aistiiko kukaan muu tätä komentajaa? Onko meidän tehtävä kertoa tai paljastaa mitään? Tokihan tässä nyt tämä kaikki jo tulee. Siellä on ehkä useampi sata henkeä. Näytetään että se on eri kerroksissa, vähän niin kuin laivassa on kannet ja avaruusaluksissa on eri kannet. Aaa siellä on joku pikkujengi, nyt mulle annetaan joku huone tai tila josta ollaan yhteydessä Maahan päälle näihin Mä en tiedä meneekö tää jonnekin Yhdysvaltojen hallituksenkin tai siis taakse siis näihin Secret Space Programmeihin tai muihin… Täällä on pari-kolme tyyppiä ja niillä on se oma agenda ainakin minkä S (osallistuja 1). Ja se on jotenkin musta solu siellä niin sanotusti.

Osallistuja 4:

Siellä on useampia. Eli mulle tuli, että siis he ottavat yhteyttä meihin, myös maapallolle, he ei ole täällä pelkästään maapalloa varten, kaikki tässä ei keskity meihin. Mutta myös meistä haetaan sellaisia tyyppejä, jotka heihin helposti reagoisivat. Ja siellä on erilaisia yhteydenottoja, että ne saattavat esiintyä ihan minä vaan. Mulle tulee nyt valitettavasti tämmöinen olotila.

Antti: Joo, ei mitään. Kyllä allekirjoitan tuon ihan täysin.

Oallistuja 2: Mulle taas tulee sellainen olo, että tämän tarkoitus on herättää jollakin lailla ihmiskuntaa siitä semmoisesta pois että on muutakin kuin vaan tämä 3D-elämä.

Osallistuja 5: Saanko mä sanoa, että täällä on ihan selkeä viestiä

Antti: Anna tulla vaan

Osallistuja 5: Joo, me olemme tulleet hakemaan teidän huomiota, me olemme tulleet tekemään tilaa teidän tietoisuudessanne. Me emme halua teille millään tapaa mitään pahaa emmekä ole tulleet negatiivisessa ajatuksissa. Te ette tiedä vielä mitä te tulette näkemään, kokemaan ja ymmärtämään tämä on vain tämmöinen pieni alustava tehtävä, mikä on annettu meille, ja me tulemme kyllä uudestaan mutta jotain toista kautta: Olkaa siis aivan rauhassa, sillä teidän tietoisuus kyllä kehittyy ja aukeaa sitä mukaa, kun te haluatte ja kykenette, että kuljette rakkauden polkua. Hyvyydellä saatetaan huomattavasti paljon enemmän aikaiseksi. Me emme käskytä, emmekä me tuo teille yhtään mitään sen enempää kuin te pystytte käsittämään.

Antti: Mikä on tämän sinun kanavan kommentti, palaute tai näkemys mun ja S:n kokemiin ehkä piilossa oleviin agendoihin?

Osallistuja 5: Mun täytyy palautua hetkeksi mulla meni keho ihan hikiseksi. Mä oon ihan hirvittävän voimakkaita ja näitä on nämä yhteydenotot on lisääntynyt sekä hoidossa ja välillä omassa meditaatiossa, mutta henkilökohtaisesti mulla on aika neutraali olo, mä en ole ahdistunut enkä millään tapaa mua ei pelota. Mutta aina kun ei kerrota kuka on ja mistä tulee, niin kyllä mä aina laittaisin sinne vähän kysymysmerkkiä mukaan.

Antti: Joo, kannattaa kyllä. Tämä on yllättävän monikansallinen tämä edustusto siellä.

Osallistuja 2: Sanon tämmöisen, mitä ajattelen tai minkälainen tulee hyvin voimakkaasti tunne. Kun tämä valo ja tietoisuus alkaa nousemaan, alkaa tapahtua monenlaisia ehkä asioita. Tämmöisiä tuolla tähdissäkin. Myös tämä on varmaan aika lempeä tapa hoksauttaa. Ja sitten voi olla sitä dualismiakin tai myös tuollakin.

Antti: Joo ja se 6D:kään ei ole dualismista vapaa vielä. Jos tämä nyt on kuudennen tason taajuus, mä en tiedä miltä teistä tuntuu, sinnehän mä teidät ohjasin.

Osallistuja 5: Ehkä mulla on semmoinen tunnelma itselläni niin että tavallaan meille annetaan mahdollisuus tutustua tähän tietoon ja näihin olioihin muutakin kuin vaan että lehdessä lukee jotenkin sillä tavalla pelottavasti, että se kynnys käsitellä ulkopuolista elämää pehmenisi tai jotenkin sillä tavalla että se tulisi normaaliksi.

Antti: Kyllä. Meillähän on menneinä aikoina Atlantiksen aikaan ja sen jälkeenkin on ollut aika avointakin kanssakäymistä eri tähtirotujen kanssa Maan päällä. Tässä on ollut poikkeuksellinen välivaihe, kuiva vaihe niin sanotusti.

Osallistuja 2: Mutta minun pitää vielä sanoa tämä, että tavallaan jotenkin sitä koko ihmiskunnan tietoisuutta haluttaisiin herättää. Tavallaan ne voimat, kun tämä Maan valo kasvaa ja tulee semmoisena, niin kuin näkyy, niin tavallaan myös se pimeyskin sitten. Tavallaan se pimeyskin tavallaan tekee sitä vastaliikettä myös tavallaan tuolla tähdissä myös tätä Maata kohti, kun se valo kasvaa.

Tavallaan meidän tietoisuutta myös kasvatetaan siihen, ettei tule semmoisia shokkeja.

Antti: Joo, ymmärrän.

Auttakaas mua tämän johtajan kanssa. Kun sä J. niin vahvasti sanoit, että hän ei ole Ashtar mutta puhuuko se totta? Me ollaan S:n kanssa tällaiset epäilevät Tuomaat täällä.

Osallistuja 2: Ei se ole ainakaan minun mielestä Ashtar. Minulla tulee sellainen olo, että siinä on enemmän vähän niin kuin Lyyraa. Semmoinen fiilis minulla vaan tulee, vaikka hän on tämmöinen vaalea iholtaan.

Antti: Nyt jos aukeaa, että mulla on itsellä henkilökohtaista vauriota tämän Ashtarin kanssa, niin mä näen sitä vähän kaikkialla. Tämä voi siis olla mun projektiota tässä.

Osallistuja 4: Joo, ei mun mielestä ole Ashtar. En tunne tätä herraa, mutta ei mun mielestä ole huijausta.

Antti: Joo, hyvä.

Osallistuja 2: Hyvin maskuliininen ja sotilaallinen. Minulle tuli tänne lähetystö, mutta kun katsoin heitä sydämelläni, heitä rupesi pelottamaan ja he kääntyvät takaisin. Mä en tiedä, mikä tämän homman nimi on.

Osallistuja 4: Minun pitää vielä sanoa, että tosi jännä koska tämä minkä minä näen siinä päällikkönä se oikein halasi ja rutisti mua, ehkä hän on sittenkin ihan mun vanhoja tuttuja.

Antti: Luultavasti olettekin, joo.

Osallistuja 2: Uskon tuntuu, että siellä on osa sillain, että he eivät itsekään oikein tiedä, miten heidän pitäisi olla.

Antti: Ollaanko me jotain, mitä he eivät eivät osanneet odottaa?

Osallistuja 2: Osa meistä. Mulle tuli sellainen olo, että osa meistä hyväksyy heti kaikki, mikä tulee sanoina, mutta kun katsoo heitä sydämellä, niin jotain tapahtuu siinä, että heistä tulee epävarmoja. Mä jään pohtimaan sitä, että välttämättä tässä ei ole mitään pahaa, vaan mä aistin jännitystä ja pelkoa, että tulevatko he hyväksytyksi. Mä en oikein vielä ihan kärryillä, mutta tämmöinen ensivaikutelma.

Antti: Saan tuosta kiinni ja sitten myös osalla meistä, kuten ehkä S:lläkin (osallistuja 2), voi olla aika vahvaa vaikka reptiliaani kokemushistoriaa ynnä muuta. Vaikka me nyt olemme maan ihmisen kehossa ja kaivellaan nenää täällä Maassa onnellisena, niin silti sydämen tasolta ja etenkin S alat avautua siihen omaan koko potentiaaliin, niin se on aika hurja se sun valo ja voima siinä mielessä, että jopa osa meistä on jopa vanhempia sieluja kuin nämä. Jos nyt tarvitsee sieluja verrata sillä lailla. Ja sitten myös me olemme aika pitkään täällä maaplaneetan hyvin sotaisissakin liemissä marinoiduttu. Tietyllä lailla se aistin myös sellaista pientä etäisyydenpitoa ihmiskuntaan. Joo.

Me olemme myös arvaamaton, me olemme vähän teini-ikäisiä niin kuin meistä ei aina oikein tiedä. Mitä ihmiskunta keksii tai mihin niitä voi johdattaa tai minkä lipun alla ne lähtevät marssimaan rintamalle.

Osallistuja 2: Pakko sanoa, että minullakin tulee sellainen fiilis, että sieltä ei välttämättä anneta kaikkea tietoa ehkä sen takia, koska meidän mieli voi muuttua.

Antti: Minulla pysyy tässä kaikesta huolimatta koko ajan sellainen näkymä. Tämä sekoittuu vähän niin kuin maantason juttuihin, mutta tämä alus näkyy vähän niin kuin tykkään katsoa sotaelokuvia entisenä sotilaaana, mutta toisen maailmansodan aikaisessa sukellusveneessä, siellä on pieni huone, missä on kaikuluotaimen kuuntelija, sillä on oma koppero ja se on siellä aika lailla rauhassa ja se kuuntelee ja tarkkailee sitä, mitä vedessä tapahtuu. Tätä koen, että tuolla aluksella on, kun sanoin, että siellä on jossain pieni huone tai joku sellainen, jossa touhutaan jotain sellaista, mikä ei kestä auringonvaloa. En tiedä nostaako tämä teille kellään, onko tämä vain minun oma fiksaatio?

Osallistuja 4: En näe sitä huonetta, mutta kun aistin, että kun siellä on älyttömästi erilaisia tyyppejä, niin se tarkoittaa minulle sitä, kun ajattelisi kansaa, että kuinka monta eri mieltä, kuinka monta eri mielipidettä, kuinka monta eri näkemystä, eri tietoisuustasoa, niin minun mielestä siellä on edustettuna tämmöistä.

Antti: Kyllä. En minäkään tarkoita, että minun vertauskuvallinen kuva näkyy muille. Okei.

Tokihan me nyt ollaan vieraana siellä ja nää vieraat lähtee heti nuuskimaan kaikki paikat läpi, että mitäs teillä on luurankoja kaapissa. Sori about that, mutta koittakaapa kestää, mitäs tulitte tänne Aurinkokuntaan. Okei, tässä nyt tulee ehkä jonkinlainen ymmärrys. Minä en tiedä tuleeko S sinulle lähetystöä vielä uudestaan vai pötkikö ne pakoon?

Osallistuja 4: Kyllä ne tuossa on. Ne on ikään kuin ovella. Tässä ollaan vähän tunnustellut meiningillä kumpaankin suuntaan, että me ei olla vielä päästy eteenpäin. Kyllä he tuossa on, mutta he on tavallaan portailla menossa takaisin aluksensa äkkiä, jos tarve on. Tässä on vähän tämmöinen, kun minä en niin äkkiä lämpene näille enää, kun on kokemusta niin kuin, että ihan kaikki ei ole, vaikka kuinka kauniita sanoja tulisi. Minä olen tässä vähän tunnustellen. Mutta sitten, kun minä en ole liian utelias, minä en toisaalta halua tietää liikaa, niin me ollaan tässä vähän pattitilanteessa. Mitä meidän pitäisi tietää? Onko jotain kysymyksiä?

Antti: Heittäkää sieltä muut rohkeasti kysymyksiä, jos oma aistiminen välttämättä ei lähde samoja juttuja, mutta saa nyt heittää kysymyksiä mihin voitaisiin saada vastauksia.

Osallistuja 6: Haluaisin kysyä sellaisen kysymyksen, että onko heillä tunteita? Ymmärtääkö he sanaa mitä rakkaus on?

Antti: Kyllä minulle tulee ihan suoraan. Siellä on tietysti vähän variaatioita, mutta siellä on osa enemmän insinöörimäisiä tyyppejä. Tämä on oikeastaan aika verrattavissa Maan asukkaiden moninaisuuteen. Kyllä täällä on aika kuivia insinöörityyppejä.

Osallistuja 2: Mutta mun on pakko sanoa, että mä näen täällä myös sellaisia mustia, mä en saa näistä pahantahtoista, mutta mä näen täällä myös semmoisia mustia ja punasilmäsiä. Aika ihmisen näköiset, niillä on punaiset silmät, ja osalla keltaiset, ja sit sellaisia mustaa ihoa. Miten voi olla, koska ne vaikuttavat negatiivisia näköisiä, mutta sitten kuitenkin aika neutraalia, mutta silti eivät ole niin rakkaudellisia kuitenkaan.

Osallistuja 4: Onko niillä nyt suomuinen iho? Joo. Mä tiedän sitten.

Antti: Heillä on vähän joku eri tehtävä. Tulee kömpelösti mieleen joku höyrylaiva-aika, joku Titanic, että ne tyypit, ketkä siellä ruumassa mätti hiiliä sinne boilereihin, oli vähän karumpia kavereita. En tiedä, onko niillä sellaisia piikkejä päässä tai ihossa?

Osallistuja 2: Minulla on minulle mieleen jotkut Orionin negat, en minä tiedä. Voiko joku negatiivinen rotu olla kääntynyt postiviiviseksi?

Antti: Joo, on niitä. Nämä kaverit on hyvin sotilaallisia, niillä on tosi tiukka kuri. Ne on tavallaan kuin Suomen poliisilla joku Karhuryhmä, erikoisjoukot tai sellaiset. Kyllä siellä on erilaisia. Eivät nämä kauhean tunteellisia ole, mutta minulle tulee niin, että ne ovat hyvällä puolella, mutta nämä ovat vain tosi jämyjä. Saattaa olla, että olen ollut Orionin sodissa imperiumin tai niin sanotusti negatiivisella puolella.

Osallistuja 4 (S): En tiedä, mikä tämä rotu on, mutta olen itse ollut tämän tyylinen, mutta erivärinen. Tiedän, että tähän liittyy semmoinen tietynlainen sotilaallisuus ja reptiilimäisyys, mutta ei missään tapauksessa semmoinen ilkeä eikä paha, vaan niin, että ihan ok mulle ainakin tämä. Mutta niin kuin J. sanoikin, niin joo.

Osallistuja 2 (J): Mulla taas on negatiivisia kokemuksia hyvin paljon just tämän näköisistä tyypeistä, mutta mulla ei tule näistä semmoinen olo. MD.

Antti: Täytyy muistaa se, että ulkonäkö säikäyttää. Tämä on yksi iso asia, jos ajatellaan koko ihmiskuntaa ja tietoisuuden avautumista ja sitä, että meille ilmestyisi hyvinkin erinäköisiä ulkomaailman asukkeja. Ymmärrän ihan täysin, että he eivät tule ihan tuosta noin, laskeudu kaikkien suurkaupunkien toreille ja turuille.

Osallistuja 3: Saisiko heiltä selville sitä, onko heidän aluksessa olevaa väkeä myös täällä Maan päällä jo? Ei.

Antti: Minulle tulee vastaus, että ei tuossa muodossa, mutta inkarnoituneena sieluina heidän kansoistaan.

Osallistuja 3: Sitten se vahvistu minulle. Hyvä.

Osallistuja 2: Itse vaikka juuri tulee se komentaja, niin en tiedä. Mutta se on minulle äärettömän jännä. Tunnen syvää rakkautta häntä kohtaan. En tiedä miksi, mutta koen hänet omaksi sielunperheeksi.

Antti: Miten S. se lähetystö sun luona?

Osallistuja 4: Se odottaa, jos jollakin on jotain kysyttävää, he ei ole tyhmiä, mutta he ovat vähän arkoja. Heitä selkestikin vähän arveluttaa tämä, että miten heihin suhtaudutaan ja vähän loukkaa se sinun Titanic -juttu.

Antti: Jaahas  Onko tämä lähetystö, onko nämä niitä mustaihoisia?

Osallistuja 4: Ei pelkästään, tässä on eri kansallisuuksia, eri rotuja, mutta se tietty rotu reagoi. Ei todellakaan olla niitä, että ollaan pikkuisen älykkäämpiä. Tätä sanaa ei käytetty, enkä siis saan tavallaan ymmärryksenä tietoa, että en saa sanoina.

Antti: Joo, kyllä ymmärrän. En tarkoittanut, että ne on tyhmiä mutta tavallaan tietyt olosuhteet vaatii tai tiettyihin olosuhteisiin sopii paremmin tietynlaiset rodut. Nämä karut hemmot myös niin, että kun 3I/Atlas reissaa hyvin erilaisissa paikoissa, niin näen, että se on jonkinlainen, ei nyt mikään bodyguard, mutta tietyllä lailla tarpeellinen vahvistus siellä myöskin.

Osallistuja 4: Vahvistus, joo. Kyllä. He ovat varustautuneet pitkälle reissulle ja siellä osataan myös puolustautua.

Antti: Joo, kyllä siellä on aseita tai teknologiaa.

Osallistuja 2: Just tuota tavallaan meinasin, että siellä oli just sitä aseteknologiaa negatiivisia rotuja kohtaan.

Antti: Tai vihamielisiä, joo, sanotaan. Okei. Olisiko meidän aika nyt kätellä ja sanoa heipat? Voi olla, että tehdään joku uusi reissu ehkä joulukuussa.

Osallistuja 4: He toivottaa tervetulleeksi.

Antti: Joo, kiitos. Nouseeko J:lle, V:lle, kellekään muulle jotain vielä? Sitten lähdetään takaisin kotia päin. Kiitetään kohteliaasti. Pahoitellaan hämmennystä ja mielipahaa, jos olimme tahdittomia. Täytyy opetella tällaisia galaktisia käytöstapoja näköjään. Kaikki ei ymmärrä tätä Maan huumoria.

All right, palaillaan tänne fyysiseen kehoon katkaistaan myös kaikki yhteydet tähän kyseeseen alukseen, jotka jollain lailla ei ole toivottu. Sieluperheyhteys saa ilman muuta olla ja vahvistuakin. Katkaistaan nämä yhteydet ja palataan fyysiseen kehoon. Päivätietoisuuteen. Meditaatio on päättynyt.

Täytyy myöntää en ihan parhaassa vireessä itse ole ollut. Kiitos kun muut hoiditte tätä hommaa.

Osallistuja 3: Mitkä on sinun fiiliksen? Koska minulla ei nyt ollut mitään odotuksia, niin mikä sun tuntemus on?

Antti: Olin minä nyt vähän yllättynyt kuitenkin. Vähän semmoisella vähän sellaisella aavistuksen epäilevällä fiiliksellä lähdin liikkeelle.

Hei kiitos kaikki rakkaat, tämä oli taas tosi mielenkiintoinen. Hyvä reissu. Heippa, hyvää yötä.

55 näyttökertaa

Entä jos..

Se on me. Tulee tulevaisuudesta. Koska niin paljon eri rotuja. Tulimme tulevaisuudesta katsastamaan maan tilanteen. Ja vähän myös jeesimään. 🤩 Tätähän tapahtuu myös hoidoissa. Ja ajan rakenne käsittääkseni on myös tuollainen.

Entä jos…

Se on peili. Kertoo meidän ”kehityksen” asteesta. Miten näemme sen.

bottom of page